Novosti ob vstopu v novo modelno leto

Pri motociklistični podružnici znamke Suzuki so pred kratkim napovedali nekaj tehnoloških novosti, ki so povezane z njihovimi modeli iz motokros serije RM-Z. Ob tem so omenili povečanje motorne moči, izboljšane vozne lastnosti in še večjo uporabnost hišnih motokros izdelkov iz modelnega leta 2013.

Pri izpeljani tehnološki posodobitvi obeh motokros modelov (RM-Z250 & RM-Z450) so se Japonci zanašali na priporočila obeh tovarniških dirkačev (Clement Desalle in James Stewart), ki v letošnjem svetovnem motokros prvenstvu tekmujeta z obema modeloma iz serije RM-Z.

Kot prvo pomembno izboljšavo omenjajo drugačne prednje vilice, ki jih je prispevala znamka Showa (tip SFF (Separate Function Fork)), kjer sta blažilnik in nastavljiva vzmet fizično ločena, ker se eden nahaja v levi, drugi pa v desni cevi. Notranji premer vsake cevi pri prednjih vilicah znaša sedaj 48 milimetrov. Japonci pravijo, da se je zaradi namestitve takšnih lažjih prednjih vilic znižala njihova obraba, čeprav ponujajo večjo stabilnost in bolj uglajeno vožnjo. Poleg tega so ob prenovi poskrbeli za še boljšo vzvojno trdnost nosilnega okvirja in ob reviziji zadnjega vzmetenja dosegli še boljši prenos pogonske moči do vozne podlage.

Nekaj izboljšav sta bila deležna tudi oba štiritaktna enovaljna bencinska pogonska agregata. Prvi, ki premika model RM-Z250, je prejel lažji (-3%) in nekoliko drugače (tanjši plašč bata) oblikovan pogonski bat, ki so ga oplemenitili s FEM (Finite Element Method) postopkom, čeprav pri tem niso žrtvovali moč in vzdržljivost uporabljenega materiala. Drugačna je tudi ojnica, ki je tudi lažja, predvsem zaradi uporabe posebnega nanosa, prvič videnega pri legendarnem modelu hayabusa. Krajši je tudi batni sornik, vse skupaj pa zagotavlja boljšo odzivnost 250-kubičnega pogonskega agregata z izboljšano prožnostjo pri nižjih in srednjih motornih vrtljajih. Podoben tretma je doživel tudi 450-kubični agregat, kjer so pri masi (-13%) pogonskega bata privarčevali še nekaj več materiala. Manjši pogonski agregat je prejel tudi na novo razvit 5-stopenjski ročni menjalnik, menjalnik od močnejše različice pa ostaja bolj ali manj isti.

Poleg tega so se posvetili tudi vzdrževanju motocikla in predstavili dodatno opremo v obliki samodiagnostične naprave, ki ji pravijo 'Fuel Injection indicator', ker so na novo sprogramirali centralni računalnik (ECM), ki bdi nad delovanjem pogonskega agregata. Če se bo uporabnik v letošnjem septembru, ko bosta oba izdelka na voljo kupcem, odločil za doplačilo, bo prejel prej omenjeno napravo, ki bo med drugim prikazovala tudi število delovnih ur pogonskega agregata, kar naj bi lastnikom olajšalo vzdrževanje motocikla.

Suzuki RM-Z250

Suzuki RM-Z250

Suzuki RM-Z450

Suzuki RM-Z450

Showa SFF

Showa SFF

Spremenjen bat in krajši batni sornik

Spremenjen bat in krajši batni sornik

Nove komponente menjalnika za model RM-Z250

Nove komponente menjalnika za model RM-Z250

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTOHIŠA JORDAN D.O.O.